Geweldige plek om te genieten en tot rust te komen. Wat is de “oude” boerderij mooi opgeknapt en toch authentiek gehouden. We zijn nu voor de tweede keer geweest (net terug) en denken alweer aan volgend jaar.
Prachtige omgeving!!
Michel en Monique



Geweldige plek om te genieten en tot rust te komen. Wat is de “oude” boerderij mooi opgeknapt en toch authentiek gehouden. We zijn nu voor de tweede keer geweest (net terug) en denken alweer aan volgend jaar.
Prachtige omgeving!!